Hodnocení obchodu
doporučuji
(Administrátor)
Děkujeme
Čekám na vyřízení reklamace. Pak se mohu vyjádřit.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za reakci. Zboží samozřejmě ihned vyměníme za nové kusy.
Omlouváme se za komplikace.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za reakci. Ano víme o tomto problému a koncem měsíce nasazujeme zcela novou verzi eshopu. ( nejedná se pouze o design, ale celý nový systém, který se již nějaký měsíc vyvýjí. ) Doufáme, že budete spokojeni!
Jestliže na zboží spěcháte tak nenakupujte v tomto obchodě
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za reakci, bohužel, pokud je zboží na objednávku, trvá to déle. Pracujeme i na tomto problému. Hezký den
(Administrátor)
Dobrý den, velmi děkujeme za reakci. Do budoucna plánujeme rozšíření výdejní doby o hodinu dopoledne i odpoledne. Také budeme mít další výdejní místa po Praze. Věřím, že tyto změny povedou k vyšší spokojenosti. :) Děkujeme!
Doporučuji nákup v tomto obchodě. Prodávající rychle odpověděla na mé dotazy a ochotně mi počkala s vyzvednutím objednávky. Zboží za bezkonkurenční ceny, dobré kvality.
(Administrátor)
Děkujeme!
(Administrátor)
Děkujeme za reakci, stránky jsou nepřehledné a víme o tom. Již přes měsíc pracujeme na zcela nových, které budou již tento měsíc spuštěny! Doufáme, že se budou líbit. :)
Sice mi přišlo jiné zboží než bylo objednáno, ale reklamace byla vyřízena rychle a bez problémů.
(Administrátor)
Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Hezký den
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za reakci, platit kartou zatím můžete pouze on-line při nákupu. Díky vašim reakcím ale plánujeme i platební terminál přímo na výdejně. :) děkujeme!
Plná spokojenost a v obchodě je příjemná prodavačka.
spokojenost.
WC pro kočičky přišlo celé od chlupů, špinavé. Jako omluva za dlouhou dobu čekání na zboží, jsem dostala propadlou kapsičku pro kočičku. O spokojenosti mluvit nemohu. Třeba jsem byla výjimka :-)
(Administrátor)
Dobrý den, velmi děkujeme za informaci a samozřejmě nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Kapsičky standardně jako dárečky nedáváme, tady se stala velká chyba a necháme zkontrolovat všechny expirace.
Za neočištěné WC pro kočičky se velmi omlouváme. Tyto plastové výrobky se skladují bez obalu v krabicích po 50ks a více kusech, je proto možné že jsou nškdy špinavé a od prachu. Chlupy předpokládám, že byly od kartáče od nějakého hromadného suchého čištění, určitě né od zvířete. Již se toto u dalšího výrobku a zákazníka nestane. Takto skladované zboží, bude nově čištěno vodou (pokud to bude možné) a ne na sucho prachovkou před balením.)
Jako kompenzaci za zaprášený záchudek, Vás bude kolegyně kontaktovat a dodatečně Vám nabízíme 10% slevu. ( zašleme na Váš účet.)
Velmi si ceníme toho, že nám dáváte zpětnou vazbu a možnost se zlepšovat. Bohužel, ne vždycky se vše podaří na 100% a proto je pro nás tato dodatečná komunikace velmi důležitá.
Ještě jednou děkujeme a přejeme hezký deštivý den!
Mujchov.cz
(Administrátor)
Děkujeme za recenzi, ano i toto je negativní stránka sídliště bohužel :). Již zjišťujeme možnosti dodatečného značení od hlavních cest jako je autobus a metro a i více výdejních míst.
Mujchov.cz
asi lepsi platit na dobirku, mi zatim zbozi neprislo a zadna reakce z obchodu....tak jsem mozna prisla o 300Kc...
(Administrátor)
Dobrý den, je nám velmi líto, že to takto vidíte. Omlouváme se, že Vám během 2 hodin, nikdo nestihl o víkendu odpovědět. Příště se budeme snažit být ještě rychlejší!
Odpověď na Váš dotaz, byla odeslána.
Mujchov.cz
(Administrátor)
Děkujeme za reakci,
velmi mne samozřejmě mrzí Vaše zkušenost. Pokud by jste byl tak laskav a napsal na obchod@mujchov.cz s čím přesně nastal problém, velmi by mi to pomohlo při dalším "vylepšení" procesů.
Ještě jednou se omlouvám a velmi děkuji.
Jan Seko
Mujchov.cz
Obecně vzato doporučuji ;) Mají dobré ceny a jsou vstřícní.
(Administrátor)
Dobrý den,
velmi děkuji za informaci, můžete nám napsat číslo Vaší objednávky? Zjistíme kde vznikl problém a domluvíme se na kompenzaci za tuto nepříjemnost.
Obchod@mujchov.cz
Mujchov.cz
Doposud zboží nedorazilo,a už na něj čekám 14dnů.
(Administrátor)
Dobrý den, pane Jaroslave, ano v tomto máte pravdu.
Bohužel nám nastal u jedné značky, kterou máte i vy a je na objednání delší výpadek a nedokážeme ho kompenzovat.
Dnes budeme zákazníky obvolávat a buď objednávku přesouvat, nebo rušit. Kolegyně Vás také bude kontaktovat, omlouvám se.
Mujchov.cz
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, pokud jste nebyl spokojený s komunikací, nebo s délkou dodací doby, dejte nám prosím sem, nebo na náš email vědět. Potřebujeme Vaše zkušenosti, aby příští nákup byl ještě lepší. Velmi děkujeme Mujchov.cz