Hodnocení obchodu
nakupte a budete mile překvapeni
Dlouhá čekaci doba... Kdybych si objednala textil apod. tak to beru, ale prodávají žrádlo pro zvířata a věci pro ně a čekat přes 14dni je dlouhá doba alespoň pro mě. Osobně si radši příště objednám jinde.
uvidím příště, zhodnotím nabídku a ceny
zatím zvažuji
OK
Moznost vyberu z domova.cena produktu.rychlost dodavky.
Hesky kontakt z zákazníky.
Dlouhá dodací doba a v balíku byla rozbitá miska
Durazne nedoporucuji
Zboží jsem objednala, bylo skladem. Platbu jsem poslala na ucet, za dva dny mi platba byla potvrzena. Očekávala jsem tedy zboží. Za 5 dní od objednání kdosi volal, že se omlouvají, ale zboží nemají. Nabízeli mi jinou variantu, ale já chtěla své peníze poslat zpět. Už je to týden od telefonátu a peníze stále nikde. První nákup a i poslední, komunikace nulová. Doufám, že peníze brzy dorazí.
(Administrátor)
Dobrý den, litujeme špatné zkušenosti s nákupem, bohužel díky technické chybě, implementaci EET nabízíme zboží, které již není v prodeji. Chybu již urgentně řešíme. Zaslanou částku samozřejmě dostanete zpět, pokud se tak nestalo. Částky zasíláme jednou týdně na účet, ze kterého platba přišla.
doporučuji
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za názor. Bohužel díky chybě nabízíme i zboží, které již není v prodeji, nebo má u dodavatele nejasnou dobu dodání. Na problému již pracujeme, bohužel se nepodařilo vyřešit dříve. Velmi se omlouváme, za špatnou zkušenost.
dne 7.2.2017 jsem 3x telefonoval do obchodu,3x mně bylořečeno,že budupřesměrován,ale ani jednou jsem se nedovolal
(Administrátor)
Dobrý den, pro komunikaci prosím používejte uvedenou linku v provozní době. +420 776 776 781, nebo obchod@mujchov.cz, zpětné volání se samozřejmě děje, bohužel občas není možné volat na všechna čísla, která se snaží dovolat mimo pracovní dobu. Omlouváme se. Hezký den
vřele doporučuji